שלום לכבודו, אני סובלת ממרפק טניס כרוני כבר 3 שנים ולאחר שמוצו כל האפשרויות (כולל 6 פעמים זריקה), עלי לעבור ניתוח. אני עדיין עובדת באותה עבודה שוחקת ולא מעוניינת להפסיק לעבוד. האם הגשת תביעה למחלת מקצוע, תחייב אותי להפסיק לעבוד? תודה על הטרחה, מאירה
מאירה שלום.
אינך חייבת להפסיק לעבוד כדי שמחלתך תוכר כחמלת מקצוע.
רפואה שלמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי , ניתן לכאורה לקשור בין מרפק טניס לתנאי העבודה כקלדן בביטוח לאומי. במידה והיתה הכרה הנכות נקבעת ע"י ועדה רפואית לאחר ששוטחים בפניהם את הטענות הן לעניין התפקוד והן לעניין ההשפעה על כושר התעסוקה ...
המשך תשובה