הגשתי תביעה לביטוח לאומי בגין מחלת מקצוע פגיעה בשמיעה עקב עבודה ממושכת ברעש. יש לי אישור מהמעביד שעבדתי ברעש מעל המותר במשך שנים. ביטוח לאומי דחה את התביעה בנימוק של איחור בהגשה. הגשתי 20 שנה לאחר שהפסקתי לעבוד ברעש. כמו כן הביטוח טוען שעל פי הבדיקות הפגיעה איננה בגלל העבודה. גם הסיוע המשפטי של משרד המשפטים דחה את בקשתי לסיוע מהנימוקים של בלל. שאלתי. לאור הנתונים שמסרתי האם יש סיכוי לתביעה אם אתבע בבית הדין לעבודה?
שלמה שלום.
לצערי חלה התיישנות על תביעתך ולפיכך לא ניתן להגישה.
החלמה מהירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בהחלט ישנם בפסיקה ענפה תקדימים דומים וניתן להכיר באירוע מתח בעבודה כגורם בלעדי להתקף לב. עם זאת יש לקבל את התיק ולבדוק את מלוא הפרטים הנוגעים לאירוע. נשמע לסייע, עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומח...
המשך תשובה