שלום, ביטוח לאומי נתן 5% נכות צרידות עבור עובד הוראה 40 שנה שממשיך לעבוד מה מקבלים עבור אחוז זה? תודה
.png)
נפגעי עבודה שנקבעה להם דרגת נכות בשיעור של 9% ומעלה, עשויים להיות זכאים למענק נכות חד פעמי או לקצבת נכות חודשית.
כאשר דרגת הנכות נמוכה מ- 9% לא משולמת גמלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי , ניתן לכאורה לקשור בין מרפק טניס לתנאי העבודה כקלדן בביטוח לאומי. במידה והיתה הכרה הנכות נקבעת ע"י ועדה רפואית לאחר ששוטחים בפניהם את הטענות הן לעניין התפקוד והן לעניין ההשפעה על כושר התעסוקה ...
המשך תשובה