שלום רב, האם אחות בבית חולים שנדבקה במחלה נגיפית יכולה לתבוע בגין מחלת מקצוע? בכבוד רב,
חסרים פרטים לעניין כיצד היא נדבקה. ייתכן והמקרה יוכר כתאונת עבודה ויש לבדוק באם מתקיימים תנאים לתביעת רשלנות נגד בי"ח.
בכל מקרה כדאי לקבל ייעוץ מקיף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי רונן. הקשר בין הדברים ידוע ומוכר עם זאת ביטוח לאומי יבדוק את סוג העבודה בה עבדת והיקף וסוג החשיפה לשמש. במידה ותוכר הנכות נקבעת ע"י ועדה רפואית ע"י שילוב של 2 סעיפי ליקוי כתלות בחומרת הפגיעה העו...
המשך תשובה