אני יודע שאם אתה נפגע בתאונת עבודה בגלל רשלנות של המעביד לספק לך כלים בטיחותיים אז אפשר להגיש גם תביעה לביטוח לאומי וגם תביעה לבית הדין לעבודה נגד המעסיק. האם אפשר לעשות את זה גם כאשר מדובר במחלת מקצוע (מחלה שהתפתחה בעקבות העבודה, אבל לא רק בגלל העבודה). האם יכולה להיות רשלנות המעסיק מבחינת מחלת מקצוע כאשר הטענה היא שהוא קיבל אותי לעבודה למרות נתונים רפואיים שהיו יכולים לגרום לו להבין שהעבודה מסוכנת עבורי באופן ספציפי?
יובל שלום
נפגע תאונת עבודה יכול לתבוע את המעביד בנזיקין גם אם חלה במחלת מקצוע,
עליך להוכיח שהמעביד לא סיפק לך את התנאים הראויים ו/או הציוד על מנת למנוע את גרימת המחלה.
תודה
עו"ד, שמעון אלפסי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי , יש בהחלט מקום לשקול הגשת תביעה למחלת מקצוע לביטוח לאומי. בתודה , אורן מעוז, עו"ד ביטוח לאומי ומחלות מקצוע. ...
המשך תשובה