אני מורה שעובדת 20 שנה במשרד החינוך בשנה האחרונה סבלתי מצרידות ובהמלצת רופאה תעסוקתית אני עובדת חצי משרה זימנו אותי לועדה רפואית מחר ..מה אני עושה!?! מה זה אומר?!?
היי מירב,
לא ברור משאלתך האם מדובר בועדה רפואית מטעם ביטוח לאומי או גוף אחר.
הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בטלפון לצורך קבלת ייעוץ פרטני.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום , אכן ניתן להגיש לביטוח לאומי תביעה למחלת מקצוע. ניתן להוריד מהאתר ולמלא עצמאית טופס בל 211 ולצרף אליו את כל התיק הרפואי. כמו כן ניתן להיעזר בשירותיו של עו"ד לליווי מקצועי מלא לכל התהליך . ...
המשך תשובה