שלום רב. עבדתי כאחות בבית חולים במהלך ה-13 שנים האחרונות. בעקבות עבודתי במיון הייתי עדה להמון מקרים קשים. במהלך השנה האחרונה פיתחתי התקפי חרדה. אני מטופלת כיום בכדורים ורואה פסיכיאטר קבוע. האם זה נחשב למחלת מקצוע?
.png)
היי גל,
אכן נחשב למחלת מקצוע, בהנחה שלא היית מטופלת בתחום בנפשי לאורך השנים ללא קשר לעבודתך.
נשמח לעמוד לרשותך ,
אורן מעוז, עו"ד
ביטוח לאומי - מחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום, ההטבות של ביטוח לאומי לנפגעי עבודה הן מגוונות. יש הטבות כספיות (מענק חד פעמי או קצבה חודשית כתלות בשיעור הנכות) וישנן גם הטבות כמו החזר הוצאות רפואיות ושיקום מקצועי. הדבר תלוי מקרה. בברכה,...
המשך תשובה