התקף לב גם ייחשב כמחלת מקצוע? מדובר בהתקף שנוצר לאחר לחץ רב ומוגבר, גם שעות רבות וגם הרבה אחריות וצורך לעמוד ביעדים. האם יקבלו ויכירו כמחלת מקצוע?
.png)
על מנת שהתקף לב יוכר כתאונת עבודה יש להצביע על אירוע חריג במקום העבודה שבעקבותיו היה אירוע של התקף לב.
לחץ מוגבר ושעות רבות שהםחלק אינהרנטי מהעבודה ומתמשכים לאורך זמן לא מהווים אירוע חריג.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אלי שלום, הגורם המרכזי למחלה הוא טרשת עורקים - תהליך שבו שוקע כולסטרול בדפנות כלי הדם. התהליך הטרשתי מתרחש בו זמנית בכלי דם רבים בגוף: בכלי הדם המובילים דם ללב, למוח, לכליות וכו`. אין המדובר במחלת מק...
המשך תשובה