התקף לב גם ייחשב כמחלת מקצוע? מדובר בהתקף שנוצר לאחר לחץ רב ומוגבר, גם שעות רבות וגם הרבה אחריות וצורך לעמוד ביעדים. האם יקבלו ויכירו כמחלת מקצוע?
.png)
על מנת שהתקף לב יוכר כתאונת עבודה יש להצביע על אירוע חריג במקום העבודה שבעקבותיו היה אירוע של התקף לב.
לחץ מוגבר ושעות רבות שהםחלק אינהרנטי מהעבודה ומתמשכים לאורך זמן לא מהווים אירוע חריג.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, היות ושחיקת סחוסי הברכיים הינה תופעה מוכרת בעשור הרביעי והחמישי ללא קשר לסוג העיסוק - לא מן הנמנע שביטוח לאומי יערים קשיים על ההכרה, עם זאת , בהחלט יש מקום להגיש את התביעה. נשמח לעמוד לשיר...
המשך תשובה