שלום, אני לפני פרישה, מתי יש להגיש תביעה על נכות ממחלה במקום העבודה? תודה
.png)
היי
אין מקום להשתהות עם תביעה למחלת עבודה. יש להגיש עד 12 חודשים לכל היותר לאחר נודע לך על המחלה , אחרת הזכאות עלולה להפגע.
אורן מעוז, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אלי שלום, הגורם המרכזי למחלה הוא טרשת עורקים - תהליך שבו שוקע כולסטרול בדפנות כלי הדם. התהליך הטרשתי מתרחש בו זמנית בכלי דם רבים בגוף: בכלי הדם המובילים דם ללב, למוח, לכליות וכו`. אין המדובר במחלת מק...
המשך תשובה