לאבי יש קצביה והוא עובד שנים רבות עם בשר קפוא. לא מזמן גילו לו דלקת בגידים בידיים ולטענת הרופא יכול להיות שזה בגלל סביבת העבודה, שינוי הטמפרטורות והמגע עם הבשר הקפוא כל השנים הללו. האם זה מוגדר כמחלת מקצוע? האם ניתן לתבוע למרות שהוא עצמאי?
אכן יש סיכוי שביטוח לאומי יכיר במחלתו של אביך כמחלת מקצוע. כדאי לצרף לתביעה המוגשת לביטוח לאומי חוות דעת רפואית.
אין רלוונטיות לכך שאביך עצמאי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בהחלט ישנם בפסיקה ענפה תקדימים דומים וניתן להכיר באירוע מתח בעבודה כגורם בלעדי להתקף לב. עם זאת יש לקבל את התיק ולבדוק את מלוא הפרטים הנוגעים לאירוע. נשמע לסייע, עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומח...
המשך תשובה