הי ממה שהבנתי לרוב אלרגיה היא לא מחלת מקצוע אם לבנאדם היה את האלרגיה קודם לכן. אך אצלי מדובר באלרגיה שהתפתחה תוך כדי שעבדתי, ממש אחרי כמה חודשים. אז יש כאן קשר נסיבתי שאפשר לתבוע בגינו מחלת מקצוע?
.png)
שלום רב,
אלרגיה יכולה להתפתח בעקבות חשיפה לחומרים שונים במהלך העבודה ובמקרה זה תוכר כמחלת מקצוע.
בכדי לבחון את המקרה יש לבדוק אלילו חומרים ספציפיים נחשפת במקום עבודתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, במידה והקלדה במחשב הינה חלק משמעותי משגרת העבודה יש מקום לבחון את המקרה. בברכה, אורן מעוז, עו"ד ביטוח לאומי ומחלות מקצוע...
המשך תשובה