עובדת כאחות מזה 30 שנה. נכון לעכשיו פריצת דיסק או דלקת במפרק לא הוחלט עדיין. וכן כאב במפרק כף היד ממחשב והזרקות
היי חופית,
פגיעה בגב הינה פגיעה אשר עשויה להיות מוכרת אצל אחיות במחלקות מסוימות. לעניין הפגיעה ביד - ככל ועבודתך כוללת הזרקות מרובות ו/או כתיבה מרובה (ביד או במחשב), ניתן לבחון גם תביעה בגין זה.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, לרוב אנשים שחלו בהפטיטיס מסוג B חלו בעקבות עבודתם בבתי חולים, מרפאות, או במקומות עבודה בהם באו במגע עם הפרשות של אנשים חולים, עשויים להיות מוכרים כנכי עבודה. בברכה, אורן מעוז. עו"ד. ...
המשך תשובה