שלום רב. אני מורה לכינור במתנ"ס, מנגן כינור כבר הרבה שנים. עכשיו הלכתי לרופא והוא אומר שיש טריגר פינגר, דלקת ביד שמאל. אני יכול לתבוע את המתנ"ס על מחלת מקצוע כמו שאומרים בביטוח לאומי? אני עובד מתנ"ס כבר 20 שנה. תודה רבה, אלכס
אלכס שלום.
אכן יש מקום להגיש תביעה בגין מחלת מקצוע.
רפואה שלמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, יש לבדוק באילו חומרים נעשה שימוש לאורך השנים והאם אחד מהם ידוע ככזה שעלול לגרום לסוג הסרטן הספציפי. ככל שאכן אחד מן החומרים היווה את הקטליזטור להופעת הסרטן, יש מקום להגשת תביעה למוסד לביטוח...
המשך תשובה