שלום, היה לי שבר מאמץ ברגל. ביטוח לאומי קיבל את זה כמחלת מקצוע. קיבלתי נכות 5%. יותר מחצי שנה לא עבדתי. אולי מגיעים לי איזשהם פיצויים באופן חד פעמי? תודה
.png)
שלום אירינה,
5% נכות צמיתה לא מזכה במענק חד פעמי. אבל בהחלט ייתכן ומגיעה לך נכות זמנית לתקופת ההחלמה. יש לבחון האם יש מקום להגיש ערעור.
בברכה,
אורן מעוז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רוניתשלום, עובד הוראה הסובל מצרידות כרונית אשר נגרמה כתוצאה מהשימוש המוגבר במיתרי הקול בעבודה ל עשוי להיות מוכר במוסד לביטוח לאומי כנפגע בעבודה. שיעור הנכות, כמו גם משכה והפיצוי הכספי שונים ממקרה ל...
המשך תשובה