שלום. אני עובד במפעל לייצור אריחים כבר יותר מ-12 שנה, המון אבק במהלך העבודה נכנס לריאות שלי וכנראה הצטבר לפי הרופא יש לי קשיי נשימה בגלל העבודה. מה עושים כדי לתבוע על מחלת מקצוע?
.png)
שלום,
המקרה עשוי להיות מוכר כמחלת מקצוע, ניתן להגיש תביעה להכרה (בל211).
נשמח לעמוד לשירותך
אורן מעוז, עו"ד
ביטוח לאומי - מחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יש לבחון את תנאי העבודה הספציפיים ולהשוותם ליתר גורמי הסכיון אצל העובד בכדי לתת תשובה מושכלת, אולם על פניו נראה שייתכן ויוכר....
המשך תשובה