אני נהג משאית/סבל מוביל סחורה כ-20 שנה סובל מפריצת דיסק בגב תחתון האם אני צריך להגיש תביעה למיקרו-טראומה או מחלת מקצוע? לא מצאתי טופס מתאים
.png)
ככל שמדובר בפגיעה בעבודה ניתן להגיש תביעה להכרה בליקוי רפואי כתוצאה מתנאי עבודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
איתמר שלום, ככל שחשיפה ממושכת לחומרים שונים במקום העבודה גרמה להתפתחות תגובה אלרגית בכל פעם שבאים איתם במגע- ניתן להגיש תביעה להכרה בהמחלת מקצוע למוסד לביטוח לאומי. הניסיון מלמד שתחילה נקבעת נכות זמ...
המשך תשובה