שלום, יש לי נימול קל ביד ימין, וזה החמיר בגלל שאין לי תוכנה בעבודה ואני עובדת ידני במשך שנתיים. זה מתבטא בכך שקשה לי לכתוב, לעבוד במחשב ואף לנהוג - היד נרדמת לי בצורה קלה. האם יש טעם להגיש מחלת מקצוע, והאם זה לאורך זמן? תודה
.png)
שלום דנה,
מומלץ לעבור בירור רפואי להבין את מקור הנימול ואח"כ להחליט אם המחלה מתאימה למחלת מקצוע בביטוח לאומי .
בכבוד רב,
אורן מעוז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום, המקרה עשוי להיות מוכר כמחלת מקצוע, ניתן להגיש תביעה להכרה (בל211). נשמח לעמוד לשירותך אורן מעוז, עו"ד ביטוח לאומי - מחלות מקצוע. ...
המשך תשובה