שלום, יש לי נימול קל ביד ימין, וזה החמיר בגלל שאין לי תוכנה בעבודה ואני עובדת ידני במשך שנתיים. זה מתבטא בכך שקשה לי לכתוב, לעבוד במחשב ואף לנהוג - היד נרדמת לי בצורה קלה. האם יש טעם להגיש מחלת מקצוע, והאם זה לאורך זמן? תודה
.png)
שלום דנה,
מומלץ לעבור בירור רפואי להבין את מקור הנימול ואח"כ להחליט אם המחלה מתאימה למחלת מקצוע בביטוח לאומי .
בכבוד רב,
אורן מעוז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום אבי, חוות דעת חיצונית שלעצמה לא מספיקה . צריך להוכיח קשר ישיר לעבודה. עושים זאת ע"י הבנת אופי העבודה ואופי המאמץ לצד אופי הנכות וסוגה. כדאי לקבל ייעוץ ספציפי מעו"ד לגבי המקרה . אורן מעוז, ...
המשך תשובה