שלום רב, עבדתי במפעל כימי כ - 38 שנים ,לפני כ - 9 שנים חליתי במחלת ניוון שרירים ,בשם ALS .אני רוצה לתבוע את המפעל בו עבדתי. האם יש ביכולתי?
.png)
שלום רב,
משאלתך עולות סוגיות בין היתר של קשר סיבתי ושל התיישנות. יש לבדוק את הפרטים כדבעי לפני הגשת תביעה כלשהי.
בברכה,
עו"ד אורן מעוז.
מחלות מקצוע - ביטוח לאומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שהרופאים ימליצו לך על שמירת הריון, יש להגיש למוסד לביטוח לאומי תביעה לשמירת הריון בצירוף האישורים המתאימים. רופא המוסד לביטוח לאומי הוא זה שיאשר בסופו של דבר האם את אכן זקוקה לשמירת הריון או לא. ...
המשך תשובה