שלום, אני מנופאי שעובד הרבה עם הידיים במהלך היום. לאחרונה התחלתי להרגיש נמלול וכאבים בכפות הידיים. כיצד אוכל לזכות בהכרה של המוסד לביטוח לאומי בבעיה ולקבל אחוזי נכות וקצבה חודשית בהתאם? תודה
.png)
שלום רב,
פעולות חוזרות ונשנות של כיפוף שורש כף היד יכולות להוביל להתפתחות של תסמונת התעלה הקרפלית בתנאים מסויימים.
יש לבחון את התיעוד הרפאוי ותנאי העבודה ולהגיש תביעה מתאימה.
נשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, יש לבחון את הפעולות הספציפיות שביצעת בעבודה, תדירותן והרלונטיות שלהן לפגיעה הנטענת ואת התיעוד הרפואי. נשמח לעמוד לרשותך....
המשך תשובה