שלום, אני מנופאי שעובד הרבה עם הידיים במהלך היום. לאחרונה התחלתי להרגיש נמלול וכאבים בכפות הידיים. כיצד אוכל לזכות בהכרה של המוסד לביטוח לאומי בבעיה ולקבל אחוזי נכות וקצבה חודשית בהתאם? תודה
.png)
שלום רב,
פעולות חוזרות ונשנות של כיפוף שורש כף היד יכולות להוביל להתפתחות של תסמונת התעלה הקרפלית בתנאים מסויימים.
יש לבחון את התיעוד הרפאוי ותנאי העבודה ולהגיש תביעה מתאימה.
נשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, במקרים מסויימים המוסד לביטוח לאומי מכיר במי שעובד עם כלים רוטטים וסובל מתחושת נימול בידיים כנפגע עבודה. על מנת לתת לך תשובה מושכלת יש לבחון את התיעוד הרפואי ואת אופי עבודתך הספציפי עם כלים ...
המשך תשובה