שלום אני עובדת בתור מנהלת פרויקטים תחום שיש בו לחץ תמידי והרבה התרוצצות וטלפונים. אין לי שום היסטוריה של סכרת במשפחה, אבל אובחנתי בסכרת ואמרו שזה גם נובע ממתח ולחץ, מה שמתאים כמובן לאופי העבודה שלי (כבר 7 שנים בתחום...) אפשר לתבוע על האבחון ולקבל פיצויים בגין מחלת מקצוע?
.png)
היי ,
שכחת לציין בת כמה את והאם סובלת ממחלות רקע אחרות ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שניתן להוכיח שמקור הבעיה בתוכנה ניתן להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי. אשר למעסיק- יש צורך בפרטים נוספים על מנת ליתן תשובה מושכלת....
המשך תשובה