שלום. עבדתי משך 31 שנה רצוף במפעל עבודה סיזיפית מכונות מרעישות מאוד. לאט לאט איבדתי את שמיעתי והנני עדיין לא בן 60 הפגיעה החלה עוד בימי צעירותי והחמירה, ללא קשר לגילי כעת. כיצד ניתן לתבוע על מחלה כתוצאה מעבודה ממושכת שפגעה בשמיעתי? תודה.
.png)
שלום רב,
יש לבחון את התיעוד הרפואי לאורך השנים ולבדוק האם הירידה בשמיעה מתאימה לפגיעה אקוסטית או לא.
ככל שאכן מדובר בפגיעה אקוסטית יש לצאת ל"מלחמה" מול המוסד לביטוח לאומי להכרה.
נשמח לעמוד לשרותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שהרופאים ימליצו לך על שמירת הריון, יש להגיש למוסד לביטוח לאומי תביעה לשמירת הריון בצירוף האישורים המתאימים. רופא המוסד לביטוח לאומי הוא זה שיאשר בסופו של דבר האם את אכן זקוקה לשמירת הריון או לא. ...
המשך תשובה