שלום, אני אם חד הורית ולאחרונה לקיתי בהפיטיטיס (צהבת בי). האם מדובר במחלת מקצוע אשר מגיעה לי בגללה נכות מביטוח לאומי? תודה
.png)
היי,
לרוב אנשים שחלו בהפטיטיס מסוג B חלו בעקבות עבודתם בבתי חולים, מרפאות, או במקומות עבודה בהם באו במגע עם הפרשות של אנשים חולים, עשויים להיות מוכרים כנכי עבודה.
בברכה,
אורן מעוז. עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, יש להציא את רשימת החומרים איתם באת במגע ולבחון האם ניתן לקשרם למחלת הכליות ממנה את סובלת. ככל שימצא קשר- ניתן לתבוע את המוסד לביטוח לאומי ולבחון תביעה כנגד המעסיק. נשמח לסייע בתהליך....
המשך תשובה