הי, רציתי לדעת אם רופא תעסוקתי קבע חוסר כשירות מלאה לעבודה זה נחשב מסמך מהימן מספיק כדי להגיש תביעה להכרה במחלת מקצוע? או שאני עדיין צריך להביא מומחה רפואי נפרד.
.png)
קביעת רופא תעסותי רלוונטית למקום העבודה. היא אינה מחייבת את המוסד לביטוח לאומי אך מהווה אינדיקציה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שולי , ביטוח לאומי לא מחזיר את עלות ימי המחלה שאת מנצלת, אך ייתכן ונוכח הפחתת המשרה, תוכלי לתבוע תשלומים חלקיים מפוליסת אובדן כושר עבודה שלך במקום לנצל ימי מחלה . בברכה, אורן מעוז, עו"ד. ...
המשך תשובה