שלום לאחרונה הידיים שלי סדוקות יבשות מגורות אחרי בדיקות גילו שאני רגישה מאוד לניקל. מזה 4 שנים אני עם למחשב נייד מתכתי סביר להניח שנכיל ניקל צמוד לצרכי עבודה כמובן. עובדת כעיתונאית. האם אפשר לתבוע כמחלת עבודה המצב של הידיים שלי מאוד חמור בשנה האחרונה .
יש לבדוק את המסמכים הרפואיים ואת הקשר הסיבתי בין מחלתך לבין תנאי העבודה
בברכה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
עובד שנחשף לרעש עז באופו חד פעמי או שנחשף באופן קבוע לרעשים מזיקים או עובד בתנאי רעש משתנים עשוי להיות מוכר במוסד לביטוח לאומי היה וקיימת גם ירידה בשמיעה בתדרויות הדיבור. כמו כן, במידה והעבודה בוצעה מ...
המשך תשובה