אני עובד מפעל כבר 8.5 שנים. סביבת העבודה שלי היא מול מכונות כבדות ורועשות מאוד. בשנה וחצי האחרונות שמתי לב שמתחילה לי ירידה בשמיעה. הלכתי לרופא אוזניים והוא אימת את חששי – אכן מדובר בירידה בשמיעה. האם זה נחשב כמחלת מקצוע?
.png)
היי אופיר,
אתה יכול לתבוע את המוסד לביטוח לאומי להכרה במחלת מקצוע ובמידה ותוכר תוזמן לוועדה רפואית על מנת להעריך אם נותרה לך נכות צמיתה.
נשמח לעמוד לרשותך ,
עו"ד אורן מעוז
ביטוח לאומי ומחלות מקצוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום פרידה, במידה ואת סבורה שיש קשר בין סוגי הכימיקלים לבין מחלת העור, בתור התחלה , ניתן להגיש תביעה לפגיעה בעבודה למוסד לביטוח לאומי. נשמע לעמוד לשירותך, אורן מעוז , עו"ד ביטוח לאומי - מחלו...
המשך תשובה