שלום, אני עובדת ברשת חנויות ספרים מזה ארבע שנים. במסגרת עבודתי אני נאלצת לעמוד במשך 8 שעות, לסחוב ארגזי ספרים בבוקר, לסדר ספרים ועיתונים ולעלות במדרגות למחסן קרוב לשלושים פעמים ביום. לאחרונה אובחנה אצלי פריצת דיסק ושברי הליכה. האם אני יכולה לקבל פיצויים על כך כמחלת מקצוע? תודה
.png)
שלום רינה,
על פניו , ולמרות שחסרים עוד די הרבה נתונים, יש מקום לשקול הגשת תביעה להכרה במחלת מקצוע על רקע תנאי עבודתך ולקשור את הפגימה בגב לתנאי ולאופי העבודה .
בברכת בריאות שלמה
משרד עו"ד רונן - מעוז ושות'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רותי שלום, את התביעה הספציפית שלך יש להגיש לענף נפגעי עבודה במוסד לביטוח לאומי. תביעות בגין תאונת עבודה או ליקוי רפואי כתוצאה מתנאי עבודה יש להגיש תוך שנה מיום הופעת המחלה, אחרת המוסד לביטוח לאומי מ...
המשך תשובה