שלום, אבא שלי בן 58 סובל מספר שנים מכאבים ותחושת נימול חזקה ברגליים שמקורם בחסימת כלי דם שהשתחררה באופן חלקי, כיום תוצאות הדופלר לא מספיק חמורות כדי לזכות אותו בניידות מאחר והחסימה די השתחררה, אך הנזק עדיין קיים ובבדיקת EMG נמצא שיש לו נוירופתיה סנסורית, מה שרציתי לשאול הוא האם האבחנה הנ"ל יכולה לזכות אותו המוגבלות בניידות + תג נכה ? לא ראיתי שהיא הופיעה ברשימת הליקויים של משרד הבריאות, תודה רבה מראש.
.png)
שלום מאיר,
ייתכן ואביך יוכל לענות על התנאים של סעיף א' 7(א) לרשימת הליקויים.
הייתי מציע לפנות לרופאיו ולברר איתם האם מצבו מתאים למתואר בסעיף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אביטל שלום, ראשית נבקש להשתתף בצערכם. ככל שניתן להוכיח שתנאי עבודה הם אלו שהביאו לפרוץ מחלה, ניתן להגיש תביעה הן למוסד לביטוח לאומי והן כנגד המעסיק שלא סיפק תנאי עבודה בטיחותיים. היה והעובד הולך לע...
המשך תשובה