אני מועסק כטכנאי מקררים ואני במסגרת העבודה סוחב משאות ועולה ויורד כל הזמן בסולם, אובחנה אצלי שחיקה בסחוס בברכיים האם מגיע לי פיצוי מביטוח לאומי?
יש לבדוק את התיק הרפואי טרם מתן החלטה.
בברכה ,
אורית פז , עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יובש כרוני בעיניים יכול להיחשב כמחלה המזכה לפיצויים. יובש כרוני כתוצאה ממאמץ מול המחשב הוא בדרך כלל תחלואה טבעית. עם זאת, ככל שלהוכיח קשר סיבתי בין העבודה מול המחשב ושהמחשב הוא הגורם העיקרי ליובש יגב...
המשך תשובה