שלום! רציתי לברר אם סרטן שד מוכר כמחלת מקצוע וממתי? ואם כן מה ניתן לעשות כדי לקבל הכרה בזה? בתודה
.png)
היי צביה,
אין מניעה מיוחדת להכיר בסרטן כזה או אחר כמחלת מקצוע - אך יש להוכיח כי קיים קשר עובדתי-רפואי בין סוג ואופי העבודה ו/או החומרים אליהם העובד היה חשוף במהלך שנות עבודתו לבין המחלה וסוגה. למשל עובדים שעבדו שנים ארוכות בחשיפה לשמש וחלו במלנומה של העור .
נשמח לעמוד לשירותך.
אורן מעוז, עו"ד
ביטוח לאומי ומחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שולי , ביטוח לאומי לא מחזיר את עלות ימי המחלה שאת מנצלת, אך ייתכן ונוכח הפחתת המשרה, תוכלי לתבוע תשלומים חלקיים מפוליסת אובדן כושר עבודה שלך במקום לנצל ימי מחלה . בברכה, אורן מעוז, עו"ד. ...
המשך תשובה