אני מתחילה תהליך בקשה לביטוח לאומי למחלת מקצוע ( מעצבת.9 שעות ביום על מחשב. דלקת כרונית ביד) ויש לי תור לרופא תעסוקתי רק בעוד חודשיים. כך שבינתיים היד יכולה להבריא. האם מותר לי לחזור לעבודתי תוך כדי הבקשה למחלת מקצוע?
.png)
היי שירה . אין מניעה לחזור לעבודה בזמן שהתביעה למחלת מקצוע מתבררת בביטוח לאומי.
עו"ד אורן מעוז
ביטוח לאומי ומחלות מקצוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי אדווה, בורסיטיס או דלקות כרוניות אחרות בהחלט יכולות להיגרם מאופי עבודה פיזי ועשויות להתאים להגדרה של מחלת מקצוע. לגבי התגמולים זו שאלה שדרושה בדיקה מעמיקה יותר האם הפגיעה שלך יכולה להתאים לנכות ...
המשך תשובה