אני מתחילה תהליך בקשה לביטוח לאומי למחלת מקצוע ( מעצבת.9 שעות ביום על מחשב. דלקת כרונית ביד) ויש לי תור לרופא תעסוקתי רק בעוד חודשיים. כך שבינתיים היד יכולה להבריא. האם מותר לי לחזור לעבודתי תוך כדי הבקשה למחלת מקצוע?
.png)
היי שירה . אין מניעה לחזור לעבודה בזמן שהתביעה למחלת מקצוע מתבררת בביטוח לאומי.
עו"ד אורן מעוז
ביטוח לאומי ומחלות מקצוע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שרה, ייתכן שיש מקום לפנות לביטוח לאומי בשני המקרים. עו"ד בתחום צריך לעבור על התיק הרפואי ולתחקר אותך לגבי אופי העבודה ואז להחליט. בברכה, אורן מעוז, עו"ד. ...
המשך תשובה