לאחר כ-5 שנות עינוי אובחנתי כחולת פיברומיאלגיה. כשבוע לפני שאובחנתי נאלצתי לסגור את המשפחתון אותו ניהלתי במשך 25 שנים מאחר ולא יכולתי לתפקד.אני מבקשת לבדוק מה הסיכוי שהמחלה תוכר לי כמחלת מקצוע. תודה רבה
יש להוכיח כי המחלה כי כתוצאה ועקב עבודתך. בנוסף לכך מחלת הפיברומיאלגיה אינה ברשימת המחלות הסגורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום , על פניו המקרה יכול להתאים לסוג הנזק וכמובן שצריך לקבל ייעוץ פרטני לגבי אופי העבודה, תדירותה וכדומה. וכן בעניין חומרת הנזק. עו"ד אורן מעוז, ביטוח לאומי ומחלות מקצוע ...
המשך תשובה