הגשתי לביטוח לאומי תביעה להכיר בי כנפגע עבודה מכוח מחלת מקצוע. ביטוח לאומי דחה אותי ונאמר לי שאני יכול להגיש בתוך שנה ערעור לבית הדין לעבודה. האם אני יכול לקבל את כל הפרוטוקולים והתיק הרפואי של הועדה הרפואית (רוצה להראות לעורך דין ורופא).
לעיתים קרובות קשה לקבל את הפרוטוקולים של הוועדות ,הביטוח הלאומי לא ממהר לתת את הפרוטוקולים אלא רק לאחר פניות רבות ולצערי יש צורך בניסיון וידע על מנת לקבל אותם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רעות שלום, התביעה יכולה להיות מוכרת, בנסיבות מסויימות הקשרות לאופי העבודה שלך בגלידרייה, כתאונת עבודה על פי תורת המיקרו טראומה. פגיעה בעבודה מסוג מיקרו טראומה היא יציר פסיקה של בית המשפט ובאופן עקור...
המשך תשובה