חברה טובה עובדת במכון שיזוף ומקבלת בעצמה מתוקף העבודה שוברים חינמיים למכונות השיזוף שבמכון. לאחרונה התגלה שהיא חולה בסרטן העור! היא יכולה לתבוע את העבודה שלה על מחלת המקצוע הזו והם ישתתפו איתה בהוצאות הטיפולים? תודה מראש.
.png)
היי קיבלנו פנייתך. אנו סבורים שיש בסיס לתביעה נגד מקום העבודה וכן לביטוח לאומי בגין מחלת מקצוע.
נשמח לעמוד לשירותך.
עו"ד אורן מעוז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רואי, לא ברור משאלתך האם מדובר על המוסד לביטוח לאומי, ביטוח תאונות פרטי או על חברת הביטוח של המעסיק. כמו כן לא ברור באיזו פגיעה מדובר. באופו עקרוני, ככל שאכן יש לך עילת תביעה ואתה מתקשה במימוש...
המשך תשובה