חברה טובה עובדת במכון שיזוף ומקבלת בעצמה מתוקף העבודה שוברים חינמיים למכונות השיזוף שבמכון. לאחרונה התגלה שהיא חולה בסרטן העור! היא יכולה לתבוע את העבודה שלה על מחלת המקצוע הזו והם ישתתפו איתה בהוצאות הטיפולים? תודה מראש.
.png)
היי קיבלנו פנייתך. אנו סבורים שיש בסיס לתביעה נגד מקום העבודה וכן לביטוח לאומי בגין מחלת מקצוע.
נשמח לעמוד לשירותך.
עו"ד אורן מעוז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כאמור בשיחתנו הטלפונית- יש לעבור על התיעוד הרפואי ביסודיות ולראות האם לאור תנאי העבודה ניתן לתבוע את מחלקת נפגעי עבודה במוסד לביטוח לאומי...
המשך תשובה