שלום, אשתי, הכירו בה בביטוח לאומי כתאונת עבודה, מחלת מקצוע צרידות ולא רוצים לשלם דמי פגיעה 91 ימים, בנוסף קיבלה 20% נכות זמנית לשנה, דבר שמקנה לה קצבה חודשית קטנה. לא עבדה שנה הייתה במחלה בתום שנה קיבלה מכתב פיטורים מהמעסיק וגם רוצה לקזז את הקצבה החודשית מדמי ההבראה - האם חוקי? תודה
.png)
אין לו זכות לקזז את הקצבה מרכיב שכר כזה או אחר.
בברכה,
משרד עו"ד רונן - מעוז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, לאבטוח שהבנתי מה השאלה והאם היא משפטית או רפואית. באופן עקרוני, כאשר ישנם מספר גורמי סיכון אפרשיים להופעת מחלה הם נשקחים בחשבון, כל חאד עפ"י מידת השפעתו בהתאם למחקרים הידועים בתחום הרלוונטי...
המשך תשובה