שלום. אמא שלי עבדה במפעל מספר שנים, לפני חצי שנה עזבה עקב כאבי ראש שהלכו והתרבו. הרופאים שבדקו אותה סוברים שזה נגרם מסביבת העבודה במפעל שהיתה רועשת. האם כדאי לנו לפנות לביטוח לאומי ולתבוע בגין מחלת מקצוע? תודה רבה
היי גולן,
יש לבחון את תנאי עבודתה של אמך ואת ממצאי הבדיקות הרפואיות שביצעה (במיוחד אם הדבר מלווה בהפרעות כגון סחרחורות, איבוד שיווי משקל וכד'). מומלץ להיוועץ בעו"ד.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום , יש בהחלט טעם לבדיקה האם מדובר בתאונה או מחלת מקצוע, ולהעמיק בשאלה האם ישנו קשר סיבתי לעבודתו. נשמח לעמוד לשירותך , אורן מעוז, עו"ד ביטוח לאומי - מחלות מקצוע. ...
המשך תשובה