שלום רב בעלי עובד מזה שנים רבות במוסך במשך שנים הוא סובל מכאבי גב יש לו 3 בלט דיסק ופריצת דיסק ,לעיתים קרובות נזקק לטיפולים רפואיים גם אושפז לאחרונה עקב הכאבים הבלתי נסבלים לאחרונה ישב כחודש בבית . האם המצב הנתון יכול להעיד על מחלת מקצוע. תודה
אורה שלום,
פגיעתו של בעלך עשויה להיות מוכרת כפגיעה בעבודה מסוג מיקרוטראומה במידה ועבודתו דורשת ממנו תנועות חוזרות ונשנות שיש בהן כדי להביא להתפתחותה של הפגיעה המאובחנת.
מקרים דומים אמנם הוכרו בפסיקת בית הדין לעבודה כפגיעה בעבודה , ואולם שאלת הקשר הסיבתי צפויה לעלות ולהקשות על הוכחת התביעה. אציע לך לפנות לייעוץ עו"ד המתמצא בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שרה, ייתכן שיש מקום לפנות לביטוח לאומי בשני המקרים. עו"ד בתחום צריך לעבור על התיק הרפואי ולתחקר אותך לגבי אופי העבודה ואז להחליט. בברכה, אורן מעוז, עו"ד. ...
המשך תשובה