בס"ד אדם שעבד במקום עם חומרים מסוכנים, פוטר ב- 2015 והסתבר כי חלה בסרטן עקב חשיפה לעבודתו. כמה זמן לאחר הפיטורין יכול לתבוע מחלת מקצוע? להגיש מחלת מקצוע?
.png)
באופן עקרוני יש להגיש תביעה בתוך שנה מיום שפרצה המחלה.
ככל שהתביעה מוגשת באיחור המוסד לביטוח לאומי מבצע קיזוז בהתאם למספר השנים של האיחור בהגשת התביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, אלרגיה יכולה להתפתח בעקבות חשיפה לחומרים שונים במהלך העבודה ובמקרה זה תוכר כמחלת מקצוע. בכדי לבחון את המקרה יש לבדוק אלילו חומרים ספציפיים נחשפת במקום עבודתך, האם אלו חומרים המוכרים ככאלו א...
המשך תשובה