שלום רב. במסגרתי עלי לנהוג הרבה בטנדר (נהג קו חלוקה) למרות מושב הנהג הוא "קפיצי", הטלטלות הרבות בדרך מדי יום ביומו גרמו לכך שיש לי פריצת דיסק עם הקרנות לרגל ימין מה שמקשה עלי בנהיגה. האם למרות שנהיגה היא לא המקצוע הרשמי שלי זה עדיין נחשב מחלת מקצוע? תודה, יהודה
בהחלט זה עשוי לזכות בהכרה כפגיעה בעבודה על דרך מיקרוטראומה ( בדומה למחלת מקצוע ) תלוי בהיקף הקפיצות וסוגן ותקופתן ועוצמתן .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
במקרה של ליקוי שמיעה וטנטון עקב רעש מזיק בעבודה , את התביעה צריך להגיש לביטוח הלאומי בתוך 12 חודשים מהיום שבו ליקוי השמיעה תועד לראשונה ברשומה רפואית. כלומר, לא בהכרח מהיום שבו התחלת להרגיש ירידה בשמי...
המשך תשובה