שלום רב, אני עובד ארבע שנים באותו מקום, במהלך שנים אלו אני משתמש בתוכנה מסוימת שמאמצת ממש את עיניי. בשנתיים האחרונות אני חווה ירידה משמעותית ומתמשכת בראייה. המספר של עיניי גדל כל מספר חודשים. האם אני יכול לתבוע את מקום עבודתי בגין מחלת מקצוע?
.png)
ככל שניתן להוכיח שמקור הבעיה בתוכנה ניתן להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי. אשר למעסיק- יש צורך בפרטים נוספים על מנת ליתן תשובה מושכלת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, אלרגיה יכולה להתפתח בעקבות חשיפה לחומרים שונים במהלך העבודה ובמקרה זה תוכר כמחלת מקצוע. בכדי לבחון את המקרה יש לבדוק אלילו חומרים ספציפיים נחשפת במקום עבודתך, האם אלו חומרים המוכרים ככאלו א...
המשך תשובה