שלום לך. במשך עשר שנים חינכתי תלמידים בבית ספר תיכון. בשנה האחרונה התחלתי לסבול מדיכאון קשה, הנובע לדאבוני ממקרי אלימות רבים להם אני עדה בקרב בני נוער, ובשל היחס המזלזל שלהם כלפי. כל הסיטואציה גרמה לי לפקפק בעצמי ובבחירת המקצוע שלי. אני מתקשה בתפקוד ומנצלת ימי מחלה רק כדי לא ללכת לבית הספר. האם דיכאון עקב הנסיבות נחשב כמחלת מקצוע.
לא פשוט. צריך פגישה עם פירוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי רונן. הקשר בין הדברים ידוע ומוכר עם זאת ביטוח לאומי יבדוק את סוג העבודה בה עבדת והיקף וסוג החשיפה לשמש. במידה ותוכר הנכות נקבעת ע"י ועדה רפואית ע"י שילוב של 2 סעיפי ליקוי כתלות בחומרת הפגיעה העו...
המשך תשובה