שלום, לאחר שנים בעבודתי אשר קשה מאוד, אובחנה אצלי מחלת הפיברומיאלגיה. ברצוני לדעת האם ניתן להוכיח שיש קשר בין המחלה לעבודה ולהכיר בה כמחלת מקצוע? תודה
.png)
שלום מיטל,
חסרים פרטים באשר לאופי עבודתך על מנת שנוכל להתייחס ספציפית למקרה שלך.
יחד עם זאת אוכל לציין שפיברומיאלגיה שהתפרצה בעקבות תאונת עבודה, או בעקבות תנאי העבודה (חשיפה לחומרים מסוכנים, שרשרת אירואים המהווים פגיעה על פי תורת המיקרוטראומה וכו') הוכרה ע"י המוסד לביטוח לאומי כפגיעה בעבודה.
את מוזמת ליצור איתנו קשר טלפוני ונשמח לנסות לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום פרידה, במידה ואת סבורה שיש קשר בין סוגי הכימיקלים לבין מחלת העור, בתור התחלה , ניתן להגיש תביעה לפגיעה בעבודה למוסד לביטוח לאומי. נשמע לעמוד לשירותך, אורן מעוז , עו"ד ביטוח לאומי - מחלו...
המשך תשובה