שלום, עבדתי 35 שנה בתחום החקלאות והפעלתי טרקטור. לפני 11 שנה אובחן אצלי סרטן העור. עכשיו כבר פרשתי לפנסיה, האם מגיעים לי פיצויים מביטוח לאומי או שכבר מאוחר מדיי לתבוע? תודה,
היי גבי,
בנסיבות שאתה מתאר, נראה על פניו שאתה זכאי לפיצויים מביטוח לאומי. אני ממליצה להסתייע בעו"ד לשם הגשת התביעה וליווי בועדה הרפואית.
משרדנו עוסק בתביעות מסוג זה.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יובש כרוני בעיניים יכול להיחשב כמחלה המזכה לפיצויים. יובש כרוני כתוצאה ממאמץ מול המחשב הוא בדרך כלל תחלואה טבעית. עם זאת, ככל שלהוכיח קשר סיבתי בין העבודה מול המחשב ושהמחשב הוא הגורם העיקרי ליובש יגב...
המשך תשובה