שלום לעו"ד, אני עובדת כבר 18 שנה במשרד נדל"ן. בחודשיים האחרונים, בעקבות התרחבות המשרד, התחילו לשפץ את המקום, ואנחנו כבר חודשיים עובדים בסביבת אבק, סיד וטיח. אני נושמת את החומרים הללו כל יום, ואסתמה שקטה ובלתי מורגשת שהיתה לי, החריפה כעת, עד שחטפתי התקף לראשונה מזה 34 שנים. האם אוכל לתבוע את מקום העבודה על כך? האם זה נחשב למחלת מקצוע למרות שמדובר באירוע חריג?
אילנית שלום,
אסתמה עשויה להיות מוכרת כפגיעה בעבודה במידה ומוכח הקשר הסיבתי בינה לבין תנאי העבודה.
קיומו של מצב קודם איננו מונע בהכרח את ההכרה, ואולם יש להניח כי בקביעת הנכות תהיה הפחתה בשל קיומו.
בנוסף ייתכן וניתן לתבוע את המעביד בעילת רשלנות.
מכל מקום, את הכדאיות של הגשת תביעה כאמור יש לבחון לדעתי בחלוף זמן ממועד סיום השיפוצים, וככל שיוותרו תסמינים כלשהם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שימי, נזקים כמו טנטון וסחרחורות אחרי תאונת דרכים מוכרים ובהחלט ברי פיצוי במסגרת תביעה מול ביטוח החובה של הרכב. משרדנו עוסק בתחום כבשגרה. נשמח לעמוד לשירותך. אורן מעוז, עו"ד ...
המשך תשובה