הגשתי תביעה לביטוח לאומי לגבי מחלת מקצוע והם דחו את התביעה לפני כשנה וחצי האם יש אפשרות לערער על החלטה היום . (המצב הרפואי שלי מחמיר ) תודה
היי סיניה,
תביעה לבית הדין על דחיית תביעה להכרה במחלת מקצוע יש להגיש בתוך שנה מיום קבלת ההודעה על הדחייה.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום אירינה, 5% נכות צמיתה לא מזכה במענק חד פעמי. אבל בהחלט ייתכן ומגיעה לך נכות זמנית לתקופת ההחלמה. יש לבחון האם יש מקום להגיש ערעור. בברכה, אורן מעוז, עו"ד ...
המשך תשובה