הגשתי תביעה לביטוח לאומי לגבי מחלת מקצוע והם דחו את התביעה לפני כשנה וחצי האם יש אפשרות לערער על החלטה היום . (המצב הרפואי שלי מחמיר ) תודה
היי סיניה,
תביעה לבית הדין על דחיית תביעה להכרה במחלת מקצוע יש להגיש בתוך שנה מיום קבלת ההודעה על הדחייה.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, משאלתך עולות סוגיות בין היתר של קשר סיבתי ושל התיישנות. יש לבדוק את הפרטים כדבעי לפני הגשת תביעה כלשהי. בברכה, עו"ד אורן מעוז. מחלות מקצוע - ביטוח לאומי ...
המשך תשובה