שלום אני עובד במפעל בניקוי חול ובזמן עבודה אני חובש קסדה שמספקת אויר לנשום וזה גורם ליובש בעיניים ותוצאה מזה מה שנכנס לעיין לא גורם נזק וצלקת
איוב שלום,
צר לי, אך שאלתך אינה ברורה דיה.
תוכל לפנות אלינו טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום, באשר לביטוח לאומי, ניתן להגיש תביעה להכרה במחלת מקצוע, במידה ותוכר תעמדי בפני ועדה רפואית שתקבע את נכותך כתוצאה מהצרידות בעבודה. יתכן ובתקופת אי הכושר אחרי הניתוח ניתן יהיה להפעיל ביטוחים אישי...
המשך תשובה