שלום. בתאריך 2/7 עברתי ניתוח בקע פמורלי וכתוצאה מכך אני נמצא בבית שבועיים מחלה ויכול להיות שזה יתארך מעבר לשבועיים. האם אני זכאי לתשלום מביטוח לאומי ע"ח ימי המחלה והאם ישנם זכויות כתוצאה מתאונת עבודה. תודה
.png)
ככל שניתן להוכיח שמדובר בבעיה שנובעת מתנאי העבודה - הביטוח הלאומי יכיר בה ככזו.
בקע מוכר ככל שהיה אירוע חריג ולאחריו טיפול רפואי מתאים. יש לעבוד על התיעוד הרפואי ותנאי העבודה בכדי להשיב בצורה מושכלת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, יש לבחון את התיעוד הרפואי לאורך השנים ולבדוק האם הירידה בשמיעה מתאימה לפגיעה אקוסטית או לא. ככל שאכן מדובר בפגיעה אקוסטית יש לצאת ל"מלחמה" מול המוסד לביטוח לאומי להכרה. נשמח לעמוד לשרותך....
המשך תשובה