איך אני מגיש תביעה על מחלת מקצוע? האם רופא משפחה רגיל יידע להגיד לי בביטחון אם מדובר במחלת מקצוע או לא? תודה רבה מראש
ניתן להוריד את הטפסים (תביעה לדמי פגיעה) מאתר האינטרנט של המוסד לביטוח לאומי.באתר ניתן למצוא גם את רשימת המחלות שנקבעו בתקנות כמחלות המוכרות כמחלות מקצוע. סביר להניח שרופא משפחה לא מכיר את רשימת המחלות.
עם זאת, במקרה של מחלה אשר נגרמת כתוצאה מתנועות חוזרות ונשנות שאת מבצעת במהלך עבודתך-ייתכן שניתן יהיה להכיר במחלה זו מכח תורת המיקרוטראומה גם אם אינה מופיעה ברשימת המחולת אשר נקבעה בתקנות.
רפואה שלמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
כן. עבודה משרדית ממושכת מול מחשב יכולה לשמש בסיס לתביעה להכרה כפגיעה בעבודה, בעיקר במסלול של מיקרוטראומה אם מוכיחים הקלדה/שימוש בעכבר באופן חוזר וממושך לאורך שנים. לא מספיק לומר “עבדתי כמזכירה”; צריך...
המשך תשובה