אני קלדנית בימ"ש הרבה מאוד שנים. לאחרונה אובחנה אצלי תסמונת התעלה הקוביטלית (לכידת העצב האולנרי במרפק) בצורה קלה (על אף שהתסמינים לא קלים בכלל...). הומלץ לי לעבור ניתוח לשחרור העצב. האם במל"ל זה יוכר לי כמחלת מקצוע?
היי שרון,
בהחלט יש מקום להכיר במחלתך כמחלת מקצוע. אני ממליצה להיעזר בעו"ד לצורך הגשת התביעה ומיצוי מלוא זכויותייך מול המל"ל.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי סנדי, הקשר שאת מתארת בין עבודה כקלדנית לבין דלקות פרקים עשוי להיות מוכר בביטוח הלאומי ויש מקום לבחון הגשת תביעה למחלת מקצוע. בכבוד רב, און רונן, עו"ד - עוסק בתחום הביטוח הלאומי נשמח לעמוד לש...
המשך תשובה