אני עובדת כמנחת סדנאות בשש השנים האחרונות. לאחרונה סובלת מאוד מורטיגו וזה משפיע על העבודה שלי באופן מהותי ואני נאלצת לבטל הרבה סדנאות. האם אני יכולה לתבוע כמחלת מקצוע?
.png)
היי,
אם המחלה איננה תולדה של תנאי העבודה אזי אין מקום להגיש תביעה לביטוח לאומי למחלת מקצוע.
בכבוד רב,
אורן מעוז, עו"ד
ביטוח לאומי ומחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי , אכן יש אפשרות להגיש תביעה על מחלת מקצוע לביטוח לאומי במידה והמקרה עונה על התנאים הנדרשים להכרה במיקרוטראומה. צור קשר לייעוץ פרטני. בתודה, אורן מעוז, עו"ד מחלות מקצוע בביטוח לאומי ...
המשך תשובה