אני עובדת כמנחת סדנאות בשש השנים האחרונות. לאחרונה סובלת מאוד מורטיגו וזה משפיע על העבודה שלי באופן מהותי ואני נאלצת לבטל הרבה סדנאות. האם אני יכולה לתבוע כמחלת מקצוע?
.png)
היי,
אם המחלה איננה תולדה של תנאי העבודה אזי אין מקום להגיש תביעה לביטוח לאומי למחלת מקצוע.
בכבוד רב,
אורן מעוז, עו"ד
ביטוח לאומי ומחלות מקצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי עופר, אתה יכול לתבוע את המוסד לביטוח לאומי להכרה במחלת מקצוע ובמידה ותוכר תוזמן לוועדה רפואית על מנת להעריך אם נותרה לך נכות צמיתה. נשמח לעמוד לרשותך , עו"ד אורן מעוז ביטוח לאומי ומחלות מ...
המשך תשובה