לאחר בעיה ביד הופנתי לרופא תעסוקתי על ידי רופא אורטופד. הרופא ביקש ממעסיק מכתב עם הגדרות תפקיד, כדי להחליט איזה סוג עבודה מותר לי לבצע. המעסיק מושך זמן ולא עונה לרופא תעסוקתי. ימי המחלה שלי מסתיימות ועדיין לא ברור לי איזה סוג עבודה מותר לי לבצע בגלל אי שיתוף פעולה של המעסיק. מה אפשר לעשות במקרה כזה?
הוצא למעסיק פקס או מכתב על מנת שיהיה לך תיעוד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אבי שלום, חסרים פרטים רבים ביחס לסוג העבודה והפעולות שאתה מבצע, כמו גם ביחס למצב הרפואי. מומלץ לפעול לברור המצב הרפואי באמצעות פניה לאורתופד (לו יש לספר על תנאי העבודה) ולאחר מכן לפנות לעורך דין לשם...
המשך תשובה